Subject: FW: DP_Harku_Tutermaa küla_Aaviku tee 1 (kat.tunnus 19801:012:0118)
From: "Hans Keskrand" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 1 Oct 2024 08:39:26 +0300

Registreerida õigele siskule Kooskõlastuste üksuses.

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Monday, September 30, 2024 1:56 PM
To: Hans Keskrand <[email-masked]>
Subject: FW: DP_Harku_Tutermaa küla_Aaviku tee 1 (kat.tunnus
19801:012:0118)

Tervist,

Kas oleks võimalik läbi arutada liikluslahenduse küsimused ennem
detailplaneeringu protsessi alustamist?

Kohtumisele võime tulla kohapeale või ka läbi teamsi teha. Manusesse
lisatud materjalid arutluseks.

Parimat soovides,

Meelis Kähri

Juhatuse liige

Optimal Projekt Oü

Keemia 4, Tallinn 10615

gsm. +372 56 605 462

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: reede, 19. juuli 2024 10:17
To: [email-masked]' <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: DP_Harku_Tutermaa küla_Aaviku tee 1 (kat.tunnus 19801:012:0118)

Tervist,

Palume käesolevaga saata meile dwg versioonis projekteeritud
liikluslahendus, et võtta see aluseks detailplaneeeringu eskiis
koostamiseks.

Parimat soovides,

Meelis Kähri

Juhatuse liige

Optimal Projekt Oü

Keemia 4, Tallinn 10615

gsm. +372 56 605 462

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.